پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

مچ اندازی شاگرد و استاد به نفع هورسان تمام شد

  • کد خبر: ۹۸۰۷۸
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
مچ اندازی شاگرد و استاد به نفع هورسان تمام شد
تیم والیبال هورسان رامسر با تکرار پیروزی برابر آذرباتری به هفتمین برد خود دست یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تقابل قعرنشینان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال به سود هورسان رامسر تمام شد. جایی که شاگران مسعود آرمات موفق شدند با نتیجه سه بر صفر و کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۲ در ست اول و ۲۵ بر ۲۰ در ست‌های دوم و سوم، تیم آذرباتری ارومیه را شکست دهند. پیش از این هورسان رامسر در دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل آذرباتری به پیروزی رسیده بود.
هورسان به رغم پیروزی برابر آذرباتری ارومیه با توجه به نتایج دیگر مسابقات این هفته از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید شد تا در سه هفته باقی مانده مرحله مقدماتی برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند.
جدال آذرباتری و هورسان به نوعی نبرد شاگرد (رحمان رئوفی) و استاد (مسعود آرمات) هم بود. رئوفی که سال‌ها شاگرد آرمات در تیم بانک کشاورزی بود، در این بازی که می‌توان آن را مچ اندازی برای بقا دانست، این نبرد را به همتای باتجربه ترش باخت! آذرباتری هر چه در این فصل در مقابله با تیم‌های بزرگ موفق بود، در بازی با تیم‌های هم رده شکست خورده است.
رئوفی از جمله مربیان جوانی است که در این فصل، نخست کارش را در تیم آذرباتری به عنوان دستیار دکتر نفرزاده آغاز کرد و در نیم فصل دوم، اتفاقاتی عجیب منجر به نشستن او روی نیمکت شد او با توجه به حضور توامان بازیگری در والیبال سالنی و ساحلی، توانایی مربیگری در هر دو رشته را داراست و با توجه به شرایط اقتصادی بهتر، مربیگری در سالنی را به ساحلی ترجیح داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->